» Häst ägare

Nu är jag en häst ägare! Igår så blev jag häst ägare, han kommer till stallet på måndag!
Han heter Soprano, valack och är född 2005, så han är alltså 8 år. Han har tävlat upp till 120 cm. Men har kapacitet til 130. Han är väldigt snäll och gosig, men tycker inte om att bli borstad! När man rider han är han också snäll, men han är stark, men det funkar! Så jag är väldigt nöjd med det här köpet! Och varför inte jag ska ta hand om Neo är för att jag vill börja tävla och de, och jag tror inte Neo kommer att klara den nivån jag vill tävla i. Och så börjar jag känna mig lång på han.. Vad som händer med han nu vet jag faktist inte.
Här är några bilder och en film på oss!
Om ni undrar nått är det bara att slänga in en komentar!
 


Melinda
02 Augusti, 2013 - 09:17 / BLOGG: http://nlponny.blogg.se

Vad roligt! Söt häst :)

Malena
02 Augusti, 2013 - 09:17 / BLOGG: http://pepsies.blogg.se

Kommer du att ha kvar Neo till hobbyridning? :)

Sabina
04 Augusti, 2013 - 09:17

Vart kommer denna häst ifrån då? Den var välidigt fin!!
och vad har ni för mål ? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback