» Godmorgon

Äntligen har jag fått sovit ut! De senaste dagarna har jag vaknat 20 i 8 varje dag! Nu sov jag iallfall till 9 och är inte lika trött. Idag ska båda hästarna ridas, igår så longera jag Gråben och red i ridhuset med Neo. Jag ida,lina och lovisa var där. Vi hade satt upp travbommar ett litet räcke och en liten mur. I slutet av passet så lyssnade inte neo så då peta jag till han med pisken och han sparkar allt vad han har och vänder om sig och jag glider av.. Haha.. Sen så hoppade jag muren och skulle bromsa så sparka han igen men jag satt kvar. Han var väldigt busig. Jag har ju ingen sadel längre till Neo så jag får rida barbacka på han, men det är tur att han har en skön trav men galoppen är sådär men jag har ju vänt mig så den är inte så farlig längre!

Idag blir det nog att rida ut på Gråben! Och med Neo vet jag inte vad jag ska göra, antingen väntar jag tills Malin ska till stallet och då blir det säkert vid halv 8-8, eftersom hon jobbar till halv 7. Så vi får se vad jag ska hitta på med Neo, har han bara 2 dagar till..
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback