» Gårdagens pass

Gårdagens passgick väldigt bra!
Jag började med att trava över bommarna, hade 4 styckna på rad med 1 meter mellan rum ungefär. Han var väldigt pigg igår, han ville galoppera in till travbommarna.. Men tillslut gick det bra, sen hade jag ställt upp ett hinder, som ni kanske såg på filmen lite längre ner? Där hoppade jag lite, först började jag med en bom framför sen ett galoppsprång och sen kom hindret, när jag fick in några bra så tog jag bort den, börja höja lite, hoppade inte så högt idag, på filmen där nere ligger hindret på lite mer än 1 m.

Nu ska jag inte hoppa nå mer förns till helglägret, nu ska jag mest rida ut jobba lite från backen för det behövs! Och imorgon börjar jag i skolan så då slutar jag som senast vid 4 och sen hem och äta sen till hästen, och plugga så det kanske inte blir så många inlägg per dag. Men det får ni stå ut med, hoppas jag!
 


Wilma
18 Augusti, 2013 - 09:00 / BLOGG: http://ziros.se

Superfin blogg! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback