» torsdag

Hoppträningen var rolig men Neo var lite seg, annars gick det bra. idag ska jag bara longera eller tömköra sen ska han å vila lördag och på söndag är det horsemanship lektion! Men jag ska inte rida han då. På lördag ska Neo få en liten tårta gjord av knäckebröd, morot,äpple päron apelsin m.m. för på lördag fyller Neo 8 år!

När man väl kan sova till 9 så vaknar man 7! Åh, jag vaknar klar vaken kl 7, när man har ställt klockan på 9! Det är så drygt, men iallafall så har vi profildag och jag har kropp och hälsa då ska vi vara i badhuset från 10-14. Så det blir chill, för igentligen går vi i skolan från 9-16 idag, och jag hatar verkligen torsdagar, sämsta dagen samma som måndagar! Men ni få ha en bra torsdag!
 
 


Thea
25 April, 2013 - 07:42 / BLOGG: http://theas.webblogg.se

Hoppas du får en jättebra torsdag!
Kolla gärna in på min blogg :)
//Thea


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback