» Sjuk igen.

Jag höll mig uppe ett par dagar men igår så kände jag mig inte alls bra och har inte kunnat ridit på två dagar så idag bestämde sig min mamma för att jag skulle vara hemma från skolan. Vi åkte även ner till vårdcentralen och fick reda på att jag förmodligen har ett virus som kan hålla i sig i två till fyra veckor och jag hoppas verkligen inte det gäller mitt fall. Jag ska ialla fall stanna hemma imorgon också och så får jag se hur det blir på onsdag, men vill inte stanna hemma alldeles för länge så jag missar så mycket i skolan. Så jag får se hur det blir med bloggningen nu ett par dagar. Var och köpte lite nya grejer till Peppe i lördags så lägger upp en bild när han har allt på sig så småningom. Ni får ha det bra så bra tills jag bloggar igen! :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback