» Min kissekatt

Idag tog jag fram kameran efter skolan när jag väntade på skjuts till stallet! Hittade min katt ute på gården så han fick agera fotomodell idag!
Jag har två kameror, en Nikon D3000 & en D3100, skillnaden på desssa är att D3100 kan filma. I början när jag hade min D3100 var jag överlycklig över att ha en kamera som både kan fota och filma, men när jag började fota mer seriöst med den märkte jag hur konstiga bilderna vart, liksom nästan lite suddiga. Detta var innan jag lärde mig fota med manuella inställningar och nu när jag fått lära mig hur man gör är det som en helt annan kamera! Idag var den verkligen underbar att fota med och jag hoppas verkligen att det fortsätter så här!
 
Fotade med en Nikon D3100 med ett Nikkor 55-200 mm objektiv.
Redigerade i Photoshop 7.0.
 


zuzanna
27 April, 2013 - 20:45 / BLOGG: http://fames.se/isponnyn

Riktigt fina bilder ! (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback