» Har gått och blivit sjuk..

Ja som rubriken säger har jag gått och blivit sjuk.. Varje gång jag sväljer känns det som att någon tryckt ner en kniv i halsen på mig + att jag mår illa. Detta betyder att bloggningen kommer vara lite sämre från min sida, eftersom jag inte har något att blogga om och att jag mår skitdåligt. Jag har inte träffat min häst på fyra dagar nu (har varit i Stockholm i tre dagar och Alex tog hand om Peppe idag) och det verkar som att det kommer dröja någon mer dag innan jag får se honom igen. Usch vad jag saknar honom! Typiskt att man ska bli sjuk när man är ledig och som minst önskar det. Det här vart ett riktigt roligt påsklov kan jag ju säga! Not really..
Jag hoppas ialla fall att ni mår bättre än vad jag gör så bloggar jag så fort jag mår bättre igen!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback