» Dagen!

Dagen började med att jag sov till elva, skulle egentligen fotat lite med mina kompisar med mådde inte bra så var tvungen att hoppa över det tyvärr. Vid ett ungefär kom Alex över för att hämta lite filmer min kompis filmade på mig och Alex när vi hoppade och sen vart hon kvar här, kl fem åkte vi till stallet! Jag är inte helt frisk än och det märktes verkligen när vi var i stallet, jag skulle rida idag för första gången på åtta dagar och jag vart helt slut direkt och fick ont i halsen, men jag hoppas det blir bättre snart! Peppe var hur snäll som helst, första gången vi rider i paddocken sen all snö har smällt och trodde han skulle vara jätte busig, men han gick i form så fint och tog det så lugnt! Vi filmade även lite så det kommer upp en video sen :)



Jenny
06 April, 2013 - 21:55 / BLOGG: http://mylittleponi.blogg.se

Gud så fin han är :D

leavanny.blogg.se
06 April, 2013 - 21:55 / BLOGG: http://leavanny.blogg.se/

Söt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback