» Tatueringar.

Vad tycker ni om tatueringar? Tycker ni att man borde få tatuera sig när man är under arton? (de finns ju de som gör det ändå) Jag ska nog tatuera mig när jag blir arton, för jag vill inte göra det nu. (jag får inte för den delen heller) För en tatuering går ju inte att ta bort och det är väldigt lätt att ångra sig, så innan jag tatuerar mig ska jag tänka riktigt noga på vad jag vill ha, för jag ska ju ändå ha den i hela mitt liv sen.

Nu undrar ni kanske vad jag ska tatuera, jo jag har länge funderat på en tatuering med Peppes namn (hela hans namn). För han betyder så otroligt mycket för mig, min lilla bäbis. Antingen på sidan av ett finger eller på handleden. Det är nog det jag ska önska mig till min arton års dag, pengar/present kort till en tatuering!
Så vad tycker ni om tatueringar, vill du tatuera dig? :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback