» Sjuk..

Nu har jag varit sjuk i fyra dagar. Jag har mått illa hela veckan och innan var jag sjukt förkyld, så jag tror det är slutspurten på allt nu! (hoppas jag ialla fall) För jag missar sjukt mycket i skolan, speciellt i matten eftersom vi har matte v a r j e dag! Tur att jag har en bästa vän som kan visa mig allt när kommer tillbaka. Och inte nog med allt missande så har jag även prov i morgon och på måndag! Så helgen blir en riktigt plugghelg! Nu ska jag försöka plugga lite och vila upp mig för vill verkligen gå till skolan imorgon! (Tjej som inte vill missa skolan här ;))

Alexandra var snäll och tömmkörde Peppe igår, super snällt verkligen! Då slipper han stå hela veckan ut, inte bra för min lilla gubbe!
Får se när en ny video kommer upp på mig och pluppen, känner mig inte tillräckligt kry för att sätta på datorn än ialla fall.
Hoppas ni mår bättre än jag, ha det bra!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback