» Ny header!

Idag har jag gjort en ny header och jag vart faktiskt riktigt nöjd! Och det skulle såklart vara roligt att höra vad ni tyckte om den också! Och skulle du kanske vilja ha en egen header gjord av mig? Eller kanske ha hjälp med din design? Då är det bara att slänga iväg en kommentar, det är helt g r a t i s!
Eftersom jag själv inte kan koda designer än så använder jag mig av gratis designer, men skulle du vilja ha hjälp med att sätta in en gratis design som du tittat ut men vet inte hur man gör, och kanske vill ha en egen header? Ja då är det bara att kommentera! :)
 
 


Caroline
13 November, 2012 - 14:59 / BLOGG: http://benzie.blogg.se

Hej!
Tck för ditt svar :) Ja jag tar betällningar :) Det beror lite på om det ska vra tecknat i blyerts eller färgpennor eller om det ska vara målat på tavla ch storlek osv :) Men dt går allt mellan 350 - 800 :) Men jag brukar diskutera lite beronde på vad jag ska göra och på vad så klart :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback