» Min önskan..

Min högsta önskan (kanske längtan är ett bättre ord) är just nu att köpa en shettis.

Och det är inte det att jag inte är nöjd med Peppe, absolut inte! Utan jag älskar att trickträna och bygga upp förtroende för hästar, det är helt underbart och det är något jag lätt skulle kunna jobba med! Men jag har av egna erfarenheter märkt att det är lättare att jobba med mindre hästar, men det kanske bara är jag som tycker det x)
Hur som helst så skulle jag vilja ha en häst som jag enbart tricktränar med (även köra o.s.v för hästens bästa) och mer rida med Peppe. Nu kanske det blev lite snurrigt men jag hoppas ni förstår. En shettis med inriktning trickträning och NH och en häst med inriktning ridning :)

Hittills har jag fått arbeta med en stallkompis shettis, och ja det var där mitt intresse för shettisar började. Hon är verkligen jätte rolig att arbeta med och när jag har tid över så tvekar jag inte att gå in en stund i ridhuset och leka och träna med henne!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback