» Close up

Här får ni en close up på Alexandras fail, vet inte om det var så tydlig med vad som hände, men Neo busade till det i galoppen vilket Alexandra inte var berädd på och ja. Det resulterade i att Alexandra höll i sig för glatta livet, men hon klarade sig utan att ramla av! Så att rida mycket barbacka påverkar verkligen ens balans, något som jag tycker alla borde göra minst en gång i veckan. Jag har ridit jätte mycket barbacka på Peppe, delvis för att öka min balans på honom, lära känna honom bättre & för att hans sadel inte passar. Och nu ifall han gör något har jag lättare att hålla mig kvar än om jag inte skulle tränat mycket barbacka!
 


L I N N
26 November, 2012 - 23:33 / BLOGG: http://artasylum.blogg.se

Och barbacka till på köpet :D
Alla måste ha varit med om det någon gång innan man dör! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback