» Nya vantar!

På förmiddagen har jag varit på julmarknad, köpte ett par nya vantar och är jätte nöjd! Så nu kommer mina händer vara varma och nöjda i framtiden!

Ska snart bege mig ut till stallet med Alexandra, ska bara byta om! Idag följer kameran med så vi ska försöka få till ett par bra filmer!
Funderar på att rida med sadeln idag, är sjukt taggad på att arbeta 'ordentligt', känner att jag inte riktigt har kunnat göra det barbacka (för er som inte vet har jag ridit den senaste tiden ridit barbacka pågrund av att Peppes sadel ligger super dåligt på honom, men ska önska mig pengar till en ny i julklapp!). Så får se hur han känns idag och så får jag se vad vi hittar på :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback