» Inhandlat!

Idag inhandlade jag ett nytt fleece-täcke till Peppe! Det var något som verkligen behövdes och det passade honom jätte bra! För övrigt kan jag erkänna att jag bloggat väldigt dåligt de senaste dagarna. Men jag har en riktig bra förklaring!
Jag går i gymnasiet nu, på naturvetenskapliga programmet. Detta innebär att vid varje slut av en termin ska vi göra nationella prov i m a t t e. För på en hel termin ska vi arbeta och göra klart en hel mattebok. Så den senaste veckan och dagarna har jag bara pluggat till detta prov! Men ska försöka bättra mig, nu har även blogg-appen till mobilen börjat funka igen! (Den har inte funkat på jätte länge) Så förvänta er mycket mer uppdatering än de senaste dagarna! :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback