» Busig Peppe!

Om ni kollade på Alexandras video i inlägget här under kanske ni lyckades höra min röst ganska mycket i bakgrunden. I torsdags var Peppe helt inställd på att han inte skulle bli fångad. Tror jag stod där i minst trettio minuter och försökte lirka och locka honom att komma till mig men nej nej, Peppe tyckte det var mycket roligare att busa omkring, sparka bakut och hålla på. Så medan han höll på passade jag på att ta fram kameran eftersom jag hade den med mig och fick några lyckade och några lite mindre lyckade bilder! Tillslut ändrade han ialla fall inställning och lät mig sätta på grimman. :)
 
 
 


Myran
31 December, 2012 - 18:55 / BLOGG: http://trinnie.blogg.se

Vad fint det andra kortet var! :D

Svar: tack så mycket! :D
Malin & Alexandra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback